Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2006
Pada 29 Julai baru ni, aku dah dapat seorang lagi anak sedara. Nama dia Siti Farihah Aliya. Abang aku panggil Aliya Maisarah. Sebab nama kakak ipar aku Siti Sarah. Comel sangat. Putih merah kulitnye. Gebu sungguh pipinya. Baby memang comel. Bau baby pun wangi semula jadi.
Ayie kata kat adik dia, " bulatnya mata". Adus kelaka sungguh, adik dia tu mata pe aku je. Kecik je. :D

Aku tengok dia last masa dia umur 2 hari. Sekarangg ni mesti dia makin tembam dan comel. Rindu gile la. Aku nak balik tengok dia, tapi aku sibuk ngan projek semester dan kursus jurulatih pbsmm. Apa nak buat. Nanti mesti dia takut kat aku. Sedihnye...