Pelawat Cinta Hati As

featured Slider

Memaparkan catatan dengan label fellina inchloss. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label fellina inchloss. Papar semua catatan

Testimoni Felinna Inchloss by rumate as :

Assalamualaikum..



Hari ni nak cerita pasal testimoni felinna inchloss oleh rumate as.

Rumate as ni memang sukakan lotion, selepas mandi mesti dia pakai.

Jadi setiap kali lepas mandi, as selalu ingat bau harum wangi ni adalah daripada sabun.

As pun tanya pakai sabun Lux ni wangi betul la..

Rumate as pun cakap ; Ish ni bau inchloss la..

Hahaha...as sendiri yang jual tapi as sendiri tak perasan bau dia..

Testimoni Inchloss oleh rumate as


Masa mula-mula pakai inchloss tak rasa panas sangat, tapi kan makin lama makin panas tapi taklah sampai kena salai tuh..

Rasa lotion dia pun lembut jer

Tidak meleket atau melengas - bahasa temerloh ;p

Lotion dia merasap dalam kulit.

Jadi kalau sapu di lengan - masa ambik wudhuk tu takder rasa macam berminyak jer.

Yang pastinya pada masa lenguh-lenguh badan, lotion ni dapat melegakan kesakitan di pinggan mahu pun kaki.

Rumate as cakap, dia dapat rasakan seluar tidur dia pun dah longgar lepas beberapa hari pakai inchloss




Anda berminat juga nak beli?

HAGRA INCHLOSS
RM 75.00 - SEMENANJUNG
RM 80.00 -SABAH SARAWAK

FREE POS

SMS as 019 9050325

1. Berapa botol
2. Nama
3. Alamat
4. Akaun CIMB / MAYBANK sahaja


Borong Felinna Inchloss?

10 botol = RM 50 perbotol 

Pos laju = RM 10.00


Ramai yang dapat side income RM 2,000.00 dalam masa sebulan jual felinna. Anda tidak mahu cuba?

Pakej Kombo : Felinna Vit C pure Collagen + Felinna Inchloss


RM 150.00 (S) - free pos
RM 160.00 (SS) - free pos

CARA ORDER


SMS 019 9050325
1. NAMA
2. ALAMAT
3. PRODUK
4. KUANTITI

pilih bank untuk bayar : CIMB / MAYBANK

attach slip payment : asnida.nordin@gmail.com / mms slip : 0199050325


atau pm as di fb 

AsnidaBeautyHealthcare



Jum membakar lemak

Assalamualaikum..

Masa kecik-kecik dulu, kalau as buat perangai yang tidak disuka mak abah..mesti diorang akan cakap...

budak ni banyak lemak betul....nak kena nih..
pastu mula la as kecut perut...bukan sebab nak kena buang lemak tapi kena pukul la...hihihi...


Anda banyak lemak tak? Berapa kerap pergi bakar lemak di gim atau di padang?

Harini, as pergi membakar lemak di tasik cempaka dekat McDonald tu...tapi as tak beli ok...sebab as pergi senaman jalan kaki satu tasik tuh jer ngan aishah..

As menjeling jeling jugak nak tengok pelanggan McD tu...ada jer orang..tapi takla ramai..mungkin da petang sangat kot..as pun malas nak ambik gambar..ada jer orang melayu Islam yang beli...

Dalam hati..biar saja la mereka...takder cakna atau mungkin tidak tahu..

Ok stop...

------------------------------------------------------------------------------------------------


As tak jogging sebab perut as lapar...bahaya tuh...takder la lapar sangat masa mulanya sebab as dah ambik minuman ribena dan coklat....

Jadi as jalan sahaja dengan sahabat as, aishah...itu pun bagus juga...dah keluar peluh...sambil jalan-jalan sambil bercerita tentang dunia, tentang hal romantis =p, tentang perniagaan masing-masing....

Apa-apa yang best bersenam di taman tasik cempaka nih, ialah keseronokan tengok keluarga yang datang bermain bersama anak-anak mereka.

As dan aishah tak kahwin lagi, jadi kami tengok sajalah keseronokan orang dah kahwin..hehehe

Tumpang tengok orang gelak ketawa riang bersama keluarga pun dah cukup untuk kami yang jauh dari perantauan..huaaaaa

Tapi apa yang as tak seronok tengok ialah pasangan yang bergeli geliman berdua-duaan..mujur takder...kalau ader memang kena da dengan aishah kot..yer tak aishah?? hehehe..



Peace...no war! Ni sahabat as : Namanya aishah

As dan aishah dah lama kawan sejak zaman degree Multimedia UKM. Pernah jadi rakan sekerja juga. Dah dekat 8 tahun jugak berkawan.

Kalau nak citer pasal kita orang gaduh, fuhh..memang menangis sokmo la as nih...dia pun sama jugak agaknya...

Tapi alhamdulillah, walau gaduh, kami tetap berkawan baik sampai sekarang.

Aishah ambik gambar senget sebab ia kata itu seni =p
Kalau boleh as nak bekukan masa ketika kita berkawan baik seperti jam yang tidak berfungsi dibelakangkan tu..

Tapi tak nak la bekukan lemak dalam badan...

As kalau boleh taknak ada apa-apa pergaduhan pun dalam hidup as. Tapi kalau kita sentiasa makan manis kita akan terlalai dan leka. Malah akan lebih parah lagi jika kita terus tidak berdoa dengan Allah kerana hidup dalam kemanisan.

------------------------------------------------------------------------------------------

Pencinta hati as, jum bawa cinta hati anda pergi bakar lemak di taman...tapi jangan buat maksiat yaa..

Kalau malas bakar lemak dengan bersenam, pakai la Fellina Inchloss ...sms as untuk dapatkan stok ya

019 905 0325

RM 75 termasuk postage ke semenanjung
RM 80 sabah sarawak

Sempat lagi iklan..nama pun peniaga..yer dok?? (^___^)/

Felinna Inchloss untuk membuang lemak



Assalamualaikum

Tadi masa tengah check nuffnang untuk tengok keyword yang digunakan as terjumpa keyword ni 

kesan pakai fellina inchloss

Tetiba jer as teringat yang as tak buat lagi entri produk terbaru Fellina Inchloss yang sudah berada di tangan as.

Ok, pencinta hati as meh as nak citer tentang kelebihan Fellina Inchloss nih.

Ianya adalah produk yang membantu membuang lemak di kawasan yang tidak diingini.

Contohnya, lemak di bawah lengan, bawah dagu dan pipi, perut, punggung dan peha.

Ianya tidak panas dan menyakitkan kulit kita seperti terkena cili tuh, cuma berangin sikit-sikit sahaja, wangi dan lembut seperti memakai losyen.

Cara pemakaian Fellina Inchloss adalah :

1. Ukur kawasan yang ingin dikuruskan dengan pita pengukur.
2. Sapu Fellina Inchloss ditempat yang ingin dibuang lemak
3. Selang beberapa jam atau satu hari ukur balik untuk melihat kesannya

Testimoni Pengguna



Nak order Inchloss?

HARGA INCHLOSS

RM 75.00 - Semenanjung
RM 80.00 - Sabah Sarawak

SMS 019 9050325
1. NAMA
2. ALAMAT
3. PRODUK
4. KUANTITI

pilih bank untuk bayar : CIMB / MAYBANK

attach slip payment : asnida.nordin@gmail.com / mms slip : 0199050325

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...