Langkau ke kandungan utama

Catatan

Menunjukkan catatan yang berlabel fellina inchloss

Testimoni Felinna Inchloss by rumate as :

Assalamualaikum..


Hari ni nak cerita pasal testimoni felinna inchloss oleh rumate as.
Rumate as ni memang sukakan lotion, selepas mandi mesti dia pakai.
Jadi setiap kali lepas mandi, as selalu ingat bau harum wangi ni adalah daripada sabun.
As pun tanya pakai sabun Lux ni wangi betul la..
Rumate as pun cakap ; Ish ni bau inchloss la..
Hahaha...as sendiri yang jual tapi as sendiri tak perasan bau dia..
Testimoni Inchloss oleh rumate as
Masa mula-mula pakai inchloss tak rasa panas sangat, tapi kan makin lama makin panas tapi taklah sampai kena salai tuh..
Rasa lotion dia pun lembut jer
Tidak meleket atau melengas - bahasa temerloh ;p
Lotion dia merasap dalam kulit.
Jadi kalau sapu di lengan - masa ambik wudhuk tu takder rasa macam berminyak jer.
Yang pastinya pada masa lenguh-lenguh badan, lotion ni dapat melegakan kesakitan di pinggan mahu pun kaki.
Rumate as cakap, dia dapat rasakan seluar tidur dia pun dah longgar lepas beberapa hari pakai inchloss



Anda berminat juga nak beli?
HAGRA …

Jum membakar lemak

Assalamualaikum..
Masa kecik-kecik dulu, kalau as buat perangai yang tidak disuka mak abah..mesti diorang akan cakap...
budak ni banyak lemak betul....nak kena nih.. pastu mula la as kecut perut...bukan sebab nak kena buang lemak tapi kena pukul la...hihihi...

Anda banyak lemak tak? Berapa kerap pergi bakar lemak di gim atau di padang?
Harini, as pergi membakar lemak di tasik cempaka dekat McDonald tu...tapi as tak beli ok...sebab as pergi senaman jalan kaki satu tasik tuh jer ngan aishah..
As menjeling jeling jugak nak tengok pelanggan McD tu...ada jer orang..tapi takla ramai..mungkin da petang sangat kot..as pun malas nak ambik gambar..ada jer orang melayu Islam yang beli...
Dalam hati..biar saja la mereka...takder cakna atau mungkin tidak tahu..
Ok stop...
------------------------------------------------------------------------------------------------

As tak jogging sebab perut as lapar...bahaya tuh...takder la lapar sangat masa mulanya sebab as dah ambik minuman ribena dan coklat…

Felinna Inchloss untuk membuang lemak

Assalamualaikum
Tadi masa tengah check nuffnang untuk tengok keyword yang digunakan as terjumpa keyword ni 
kesan pakai fellina inchloss
Tetiba jer as teringat yang as tak buat lagi entri produk terbaru Fellina Inchloss yang sudah berada di tangan as.
Ok, pencinta hati as meh as nak citer tentang kelebihan Fellina Inchloss nih.
Ianya adalah produk yang membantu membuang lemak di kawasan yang tidak diingini.
Contohnya, lemak di bawah lengan, bawah dagu dan pipi, perut, punggung dan peha.
Ianya tidak panas dan menyakitkan kulit kita seperti terkena cili tuh, cuma berangin sikit-sikit sahaja, wangi dan lembut seperti memakai losyen.
Cara pemakaian Fellina Inchloss adalah :
1. Ukur kawasan yang ingin dikuruskan dengan pita pengukur. 2. Sapu Fellina Inchloss ditempat yang ingin dibuang lemak 3. Selang beberapa jam atau satu hari ukur balik untuk melihat kesannya



Nak order Inchloss?

HARGA INCHLOSS

RM 75.00 - Semenanjung
RM 80.00 - Sabah Sarawak

SMS 019 9050325
1. NAMA
2. ALAMAT
3. PRODUK
4.…