Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2013

Siti Nurhaliza meninggal dunia selepas Awal Ashaari

Assalamualaikum,

Terkejut tak baca title post as?

As lagi la terkejut baca post-post dari rakan blogger lain.

Rupa-rupanya itu semua satu fitnah yang dibuat oleh seorang manusia yang tidak bertanggungjawab.

Adakah manusia ini mencari publisiti?






Jika kita nak percaya satu-satu berita kita selidik dulu betul-betul

Macam-macam hal sekarang ni...

As pantang betul kalau orang suka sebarkan khabar berita palsu....sangat-sangat tak suka




# tetiba teringat berita palsu zaman sekolah dulu, WESTLIFE mati belaka dalam eksiden...dah rasa sedih ..hahaha...tak baik tul fanatik sangat dengan artis barat...dah insaf ok..(^^)/

no title

Assalamualaikum


Jam sekarang 1.46 pagi

As tak dapat tidur....as penat sangat tapi as tak dapat tidur

banyak benda yang as fikirkan

as tak dapat tidur

jam 1 pagi panggilan telefon berdering

ajak as berdiskusi tentang hukum tuhan

ajak as berdiskusi tentang salah orang

ajak as berdiskusi untuk konspirasi membunuh

Tidak takut pada Allah kah?

As sangat takut

Walaupun ular itu berbisa, selagi mana as boleh elak as elakkan

Lipan juga begitu, as tidak akan bunuh sewenang-wenangnya



Benarkah tanggapan manusia, jika dah dilihat sebagai jahat maka seluruhnya akan jahat?

Jika sudah dilihat ia memberhaya akan terus dibunuh?

Ular akan dibunuh teruskah jika kebetulan kita yang sampai situ daripadanya?

Lipan akan dibunuhkah sekiranya ia lalu di kawasan tempat tinggalnya?



As sangat sedih, as nak menangis sangat...tapi as nak tahan..as nak tahan tak nak nangis



Semua orang ada masalah, jadi as takkan menangis atas masalah ini...melainkan as berdua denganNya..as akan cuba

Malam ini sangat emosional

As tah…

Rumpai laut asli greed AAAA hijau murah

Assalamualaikum

Adakah anda pencinta alam semula jadi? adakah anda tidak suka memakan produk-produk yang telah diadun dan di botolkan?

Kini anda boleh membuat sendiri makanan kesihatan berasaskan tumbuhan semualajadi iaitu RUMPAI LAUT...

Hamboi ayat as...hahaha

Ok kepada pencinta hati as, kalau anda nak tahu, sekarang ni rumpai laut dah naik hingga ke Gred AAAA.

Fuhhh...hebat kan?

As pun makan yang gred AAA sahaja, warna purple...Sekarang ni as tengah rajinkan diri untuk habiskan yang warna purple supaya boleh makan yang GRED AAAA warna hijau.




Rumpai laut HIJAU adalah yang TERBAIK dari semua jenis rumpai laut yang lain kerana mengandungi klorofil yang banyak.
Fungsi Utama Klorofil


Penggunaan klorofil bagi tubuh manusia dapat membantu dalam hal 
1 meningkatkan jumlah sel-sel darah, khususnya meningkatkan produksi hemoglobin dalam darah,  2 mengatasi anemia,  3 membersihkan jaringan tubuh,  4 membersihkan hati dan membantu fungsi hati,  5 meningkatkan daya tahan tubuh terhadap senyawa a…

Fereena Beauty Care : Vshape lotion & Fer'skin Vitamin

Assalamualaikum

Wah..wah..sekarang ni macam-macam produk pelangsingan dan vitamin c keluar.

Sekarang as nak jual produk Fereena pulak...




 Apa tu?? Felinna ker?? Bukan...tapi F.E.R.E.E.N.A lain eja bunyi dekat-dekat.



Perbezaan antara produk Fereena dan Felinna ialah :

1. Harga

-Fereena V shape lotion dengan berat 180ml dan harga promosi RM 60.00.
-Fereena Fer'skin Vitamin 30 tablet dengan harga promosi RM 55.00.



2. Fungsi produk

Fereena Vshape lotion - mempunyai teknologi nano iaitu molekul-molekul kecil yang mengandungi bahan pemecah lemak dan meresap jauh ke dalam kulit bagi memecah lemak tepu anda terutama di bahagian perut dan peha. Berbau wangi dan mudah di simpan dalam beg tangan anda.

Sesuai untuk lelaki dan wanita. Boleh di sapu di bawah dagu dan lengan juga.

Fer'skin Vitamin -
Melaraskan BERAT BADAN dan HORMONAnti-bakteria, membuang TOKSINMenghilangkan SEMBELITMengurangkan TEKANAN DARAH TINGGIMENCANTIKKAN KULIT, MELICIN & MENEGANGKAN kulit. (anti penuaan)Meransang pe…