Langkau ke kandungan utama

Catatan

Menunjukkan catatan yang berlabel coway

Cara buang toksin dengan mudah dan sihat.

Assalamualaikum

Apa khabar semua pembaca Cinta Hati As.

Kali ni as nak share cara atau petua untuk buang toksin dengan mudah dan sihat.

Minum air kosong untuk buang toksin. Hehehe..mesti korang menyampahkan...sebab umum memang dah tahu minum air masak memang boleh bantu buang toksin dalam badan.

Tapi betul ke korang minum air masak dengan secukupnya? Mari kita pecahkan cara dan jenis air kosong yang betul.
Minum air kosong mengikut berat badan. Mari kita tengok balik berapa banyak air masak yang diperlukan oleh badan kita seperti di jadual bawah.




Jika berat anda tiada dalam jadual di atas sila buat anggaran yang paling hampir.

Minum air kosong yang berkhasiat Di rumah anda pakai penapis air tak? atau anda yakin air yang dimasak bebas partikel atau anasir yang tidak sepatutnya. Senang cerita sejauh mana kerjernihan air rumah anda? Atau ada tahu air di rumah keruh dan berkelodakl, tapi anda fikir takper asalkan masak. Anda silap...
Jika kita nak buang toksin dengan mudah melalui minum a…

Penapis Air terbaik dan Murah lagi Halal

Assalamualaikum...

Salah satu perkara asas dalam kehidupan manusia ialah Nak Air Bersih.
Tidak kiralah dalam soal makan minum, pakaian, mandi, bersihkan rumah...mesti nak guna Air Bersih.

Jadi alhamdulillah as di perkenalkan dengan produk penapis air yang bagus dan membuka mata as dalam soal kebersihan air.

Ya, sebelum ni memang mengeluh juga tengok air paip keruh, baju sekolah putih jadi kuning. Tapi bila air jernih balik, as tak kisah dah...janji jangan nampak sangat keruh tu...

Sebenarnya SALAH, jernih pada pandangan mata kasar as adalah SALAH...

Bila as tadah kain putih pada bawah paip, lama-lama akan terlihat juga kelodak kuning ...

Jum tengok gambar tadahan air paip dan saluran dalam paip di bawah...harap jangan kembang tekak....uhukkk





Hasil gambar adalah dari berita masalah air di sebuah negeri yang viral di facebook..

Oklah..macam-macam spekulasi dibuat, tapi kita sebagai pengguna air takkan nak tunggu sahaja..

Jadi abah as usahakan juga cari penapis air untuk kami seisi kelua…