Pelawat Cinta Hati As

featured Slider

Memaparkan catatan dengan label rindu.... Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label rindu.... Papar semua catatan

Tanjō-bi omedetō

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ni hari lahir adik kesayangan As....Aisamuddin Bin Nordin..

18 tahun lepas, adik saya dilahirkan di Hospital Besar Kuantan....

Sangat teruja apabila doa dimakbulkan oleh Allah S.W.T

Ingat lagi waktu tu as umur 8 tahun...selalu main sorang-sorang, selalu nangis apabila along dan angah tinggalkan as untuk pulang ke rumah tuk...sebab mereka duduk dengan tuk..

Satu hari, as terpikir as nak adik sebab selalu jeles tengok kengkawan ada adik untuk bermain. Setiap hari as bising nak adik...hahahaha....

Mak kata doa la pada Allah...sebab semuanya kuasa Allah...

Satu hari mak as sakit nak bersalin,,,as tak tau pun mak ngandung, ingat mak gemuk sahaja...hahaha....

Lepas tu, waktu pilih nama as kalut nak letak nama adik....nak nama ada 'A' macam nama as juga...

Maka berebut-rebut dengan along waktu pilih nama dalam buku...

Belek-belek maka as jumpa nama Aisamuddin, Aizudin dan apa lagi tah...kalau tak silap as nak nama aizudin tapi tercakap dekat abah Aisamudin...yerla budak-budak ni pemikiran dia serabut sket...oh sekarang juga pun macam itu juga...(~~)/




Adik...akak as sungguh sayang pada adik...adik sayang pada akak kah???

Pernah satu hari as menangis kerana seorang laki mengusik as....lalu mak beritahu, adik kalau tahu ada lelaki lain buat as nangis maka siap la laki tuh.....oh..adik..anda sungguh baik buat akak terharu....mau nangis lagi....(~~)!
Anda la lelaki yang selalu buat akak nangis...wah~~...wah.~~...kamu sungguh nakal dari kecil sampai sekarang....

Tapi doa akak tidak pernah putus agar kamu menjadi pemimpin yang baik dan kebanggaan kami semua...

Akak harap adik tidak jadi playboy yang suka mematahkan hati kaum perempuan agar kakak, anak perempuan dan cucu perempuan kamu tidak menerima nasib yang sama.


Tanjō-bi omedetō


Selamat Hari Lahir Aisamuddin bin Nordin

tahniah kerana berjaya lahir ke dunia ini, harap anda terus berjaya dunia dan akhirat....

Amin

Kerinduan....



Salam sejahtera kepada pembaca setia My Idea @>--

Sudah nak masuk 6 minggu aku tidak pulang ke rumah mak abah. Minggu lepas hari jadi anak buah aku yang sulung, semalam pulak hari jadi anak buah aku yang kedua. Ahad ni pulak hari jadi abah aku. Huhuhuhu...

Sebenarnya aku tertunggu-tunggu bila diaorang tanya aku nak balik. Macam sebelum-sebelum ni. Selama 5 minggu aku menunggu. Memangla kakak ipar duk tanya bila nak balik. Tapi aku nak kata-kata itu dari abah, mak dan abang-abang aku. Hahaha...

Akhirnya, semalam aku sudah tidak tahan untuk menunggu, dan terus telifon mak. Mak kenapa mak tak tanya bila as nak balik ?. Lama as tunggu tau. Mak memang nak tanya? Tapi lupa mak jadi sibuk sangat dengan along nak kahwin. Huhuhu..Jadi, bila awak nak balik? Huahhh....baru nak tanya....ni nak merajuk lagi sebulan ni....

Ala sebenarnya boleh je kalau nak balik tanpa di tanya, saje je. Biasa la, hehehe.... Nak minta cuti boleh tak dr...??? Hehehe segannya nak minta cuti. Tapi rindu gila kat rumah ni. Kalau takat balik sabtu, tak puas. Ahad dah balik sini balik.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...