Langkau ke kandungan utama

Catatan

Menunjukkan catatan yang berlabel Felinna inchloss harga murah

Testimoni Felinna Inchloss by rumate as :

Assalamualaikum..


Hari ni nak cerita pasal testimoni felinna inchloss oleh rumate as.
Rumate as ni memang sukakan lotion, selepas mandi mesti dia pakai.
Jadi setiap kali lepas mandi, as selalu ingat bau harum wangi ni adalah daripada sabun.
As pun tanya pakai sabun Lux ni wangi betul la..
Rumate as pun cakap ; Ish ni bau inchloss la..
Hahaha...as sendiri yang jual tapi as sendiri tak perasan bau dia..
Testimoni Inchloss oleh rumate as
Masa mula-mula pakai inchloss tak rasa panas sangat, tapi kan makin lama makin panas tapi taklah sampai kena salai tuh..
Rasa lotion dia pun lembut jer
Tidak meleket atau melengas - bahasa temerloh ;p
Lotion dia merasap dalam kulit.
Jadi kalau sapu di lengan - masa ambik wudhuk tu takder rasa macam berminyak jer.
Yang pastinya pada masa lenguh-lenguh badan, lotion ni dapat melegakan kesakitan di pinggan mahu pun kaki.
Rumate as cakap, dia dapat rasakan seluar tidur dia pun dah longgar lepas beberapa hari pakai inchloss



Anda berminat juga nak beli?
HAGRA …

Promosi : Felinna Inchloss + Felinna Vit C

Assalamualaikum, Konichiwa minasan...
Jum dapatkan kulit cantik gebu dengan memakan vitamin c with pure marine collagen. Di samping itu, dapatkan bentuk badan menawan tanpa diet atau senaman  seperti artis Yatt Hamzah.
Yatt Hamzah merupakan duta produk felinna beauty. Beliau telah mencuba produk ini lebih dari 2 bulan sebelum setuju untuk menandatangani sebagai duta produk. Beliau sangat yakin produk ini bagus, selamat dan suci lagi halal untuk digunakan oleh lelaki dan wanita.


Dapatkan produk ini dengan segera daripada as. Tiada kos penghantaran dan menggunakan khidmat pos laju.
Harga Inchloss - RM 75.00 (S) / RM 80.00 (SS) - free pos
Harga Vit C - RM 85.00 (S) / RM 90 (SS) - free pos
Jika ambil combo, dapatkan penjimatan sebanyak RM 10.00
Felinna Inchloss + Felinna Vit C PMC
RM 150.00 (Semenanjung) - free pos RM 160.00 (Sabah Sarawak) - free pos

CARA ORDER


SMS 019 9050325
1. NAMA
2. ALAMAT
3. PRODUK
4. KUANTITI

pilih bank untuk bayar : CIMB / MAYBANK

attach slip payment : asnida.nordi…