Pelawat Cinta Hati As

featured Slider

Memaparkan catatan dengan label One Piece.... Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label One Piece.... Papar semua catatan

One Piece....V

Salam sejahtera....
Bulan ni, gaji bulan 2 tak dapat lagi. Gara - gara karenah birokrasi dalam ofis....
Ok, kalau setakat lambat 7 hari, mungkin boleh diterima lagi. Kalau lebih sikit lam 10 hari pun boleh diterima, aku kool je...
Tapi ini lebih 2 minggu ( yeke..) telifon bahagian gaji, kata tak terima lagi surat perlantikan...
So, apa boleh buat... terpaksa bersabar jela...
Dengan family pun tak berani nak mengadu lebih-lebih. Sebab ni semua kedegilan aku....
Tapi, mujur mak kata " kalau ada masalah, cepat telefon abah". Hehehe....
Mujur mak faham. Abah pulak, memang sporting...

Ada hikmah disebalik kejadian....

Aku memang tak pandai sangat berjimat cermat...Tapi yang pasti aku tak abiskan duit aku untuk beli benda yang bukan-bukan. Duit aku banyak abis kat benda makan. Huhuhu, camna nak kurus ni...
Tapi semalam entah macam mana, aku nak jugak satu aksesori telifon. Rantai yang ada tulisan "AS", harganya RM6.00. Mujur singkatan nama aku pendek je....

Kalau gaji dapat double hujung bulan 3 ni, maka makan besar la aku..
Hahahahaha....Boleh kurus ke ni..... (",)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...