Langkau ke kandungan utama

Catatan

Menunjukkan catatan yang berlabel Aura Maya Skin Care

Rindu pada si kecil

Assalamualaikum
Hari ni hari jumaat....dah potong kuku? Hehehe..bukan...patutnya as cakap jangan lupa datang solat jumaat bagi lelaki-lelaki diluar sana. Perempuan?? haaa....kalau nak datang boleh juga...tapi kalau tempat as terlalu ramai sampai ruang perempuan digunakan juga...jadi elok bagi ruang pada lelaki untuk solat jumaat.
Dari pagi tadi as asyik teringat kan baby farish. Budak manja ni baru 2 tahun. Dia cepat belajar jalan dan cepat cakap tapi tidak la peramah sangat macam kakak dia aliya. Kalau as tanya tu dia dah pandai jawab. Tapi pelat dan pekat hujung lidoh dia tuh...hahaha

Gambar ni masa as dengan farish ...oh banyak ajer jerawat di muka as...hahaha...time nih tak pakai aura maya lagi....

********************************************************************* ********************************************************************* Testimoni terkini Aura Maya oleh as.. Alang-alang as dah letak gambar sebelum as pakai aura maya kat atas nih, sekarang as nak letak gambar terki…