Pelawat Cinta Hati As

featured Slider

Memaparkan catatan dengan label Aura Maya Skin Care. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Aura Maya Skin Care. Papar semua catatan

Rindu pada si kecil

Assalamualaikum

Hari ni hari jumaat....dah potong kuku? Hehehe..bukan...patutnya as cakap jangan lupa datang solat jumaat bagi lelaki-lelaki diluar sana. Perempuan?? haaa....kalau nak datang boleh juga...tapi kalau tempat as terlalu ramai sampai ruang perempuan digunakan juga...jadi elok bagi ruang pada lelaki untuk solat jumaat.

Dari pagi tadi as asyik teringat kan baby farish. Budak manja ni baru 2 tahun. Dia cepat belajar jalan dan cepat cakap tapi tidak la peramah sangat macam kakak dia aliya. Kalau as tanya tu dia dah pandai jawab. Tapi pelat dan pekat hujung lidoh dia tuh...hahaha

As dan baby Farish

Gambar ni masa as dengan farish ...oh banyak ajer jerawat di muka as...hahaha...time nih tak pakai aura maya lagi....

*********************************************************************
*********************************************************************

Testimoni terkini Aura Maya oleh as..

Alang-alang as dah letak gambar sebelum as pakai aura maya kat atas nih, sekarang as nak letak gambar terkini as...ngeh-ngeh...


PTSL

Mungkin bagi anda tak nampak dengan jelas perubahan tu, tapi serius as katakan masalah jerawat tumbuh berulang kali dah berkurangan. Kalau sebelum ni, jerawat yang dah surut akan tumbuh anak jerawat yang baru kat tepi yang dah sembuh.

Lepas pakai sabun dan krim Aura Maya nih, jerawat dah tak merebak dah. Permukaan muka dah rata sikit tak berbiji-biji macam dulu...hohoho..menakutkan saje bila cakap berbiji-biji nih.

Pasal mata lebam tuh, memang payah nak atasi, sebab kadang-kadang as tak tidur  lewat tidur dan bangun awal.

Selain itu, sebagai hacker  IT student kerja as mengadap lappy hampir 25 jam...

Oklah, byes sayonara...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...