Pelawat Cinta Hati As

featured Slider

Memaparkan catatan dengan label tips kuruskan perut buncit. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label tips kuruskan perut buncit. Papar semua catatan

Testimoni Felinna Inchloss by rumate as :

Assalamualaikum..



Hari ni nak cerita pasal testimoni felinna inchloss oleh rumate as.

Rumate as ni memang sukakan lotion, selepas mandi mesti dia pakai.

Jadi setiap kali lepas mandi, as selalu ingat bau harum wangi ni adalah daripada sabun.

As pun tanya pakai sabun Lux ni wangi betul la..

Rumate as pun cakap ; Ish ni bau inchloss la..

Hahaha...as sendiri yang jual tapi as sendiri tak perasan bau dia..

Testimoni Inchloss oleh rumate as


Masa mula-mula pakai inchloss tak rasa panas sangat, tapi kan makin lama makin panas tapi taklah sampai kena salai tuh..

Rasa lotion dia pun lembut jer

Tidak meleket atau melengas - bahasa temerloh ;p

Lotion dia merasap dalam kulit.

Jadi kalau sapu di lengan - masa ambik wudhuk tu takder rasa macam berminyak jer.

Yang pastinya pada masa lenguh-lenguh badan, lotion ni dapat melegakan kesakitan di pinggan mahu pun kaki.

Rumate as cakap, dia dapat rasakan seluar tidur dia pun dah longgar lepas beberapa hari pakai inchloss




Anda berminat juga nak beli?

HAGRA INCHLOSS
RM 75.00 - SEMENANJUNG
RM 80.00 -SABAH SARAWAK

FREE POS

SMS as 019 9050325

1. Berapa botol
2. Nama
3. Alamat
4. Akaun CIMB / MAYBANK sahaja


Borong Felinna Inchloss?

10 botol = RM 50 perbotol 

Pos laju = RM 10.00


Ramai yang dapat side income RM 2,000.00 dalam masa sebulan jual felinna. Anda tidak mahu cuba?

Pakej Kombo : Felinna Vit C pure Collagen + Felinna Inchloss


RM 150.00 (S) - free pos
RM 160.00 (SS) - free pos

CARA ORDER


SMS 019 9050325
1. NAMA
2. ALAMAT
3. PRODUK
4. KUANTITI

pilih bank untuk bayar : CIMB / MAYBANK

attach slip payment : asnida.nordin@gmail.com / mms slip : 0199050325


atau pm as di fb 

AsnidaBeautyHealthcare



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...