Langkau ke kandungan utama

Catatan

Menunjukkan catatan yang berlabel renang

Swimming Pool

Assalamualaikum..
Hari ni rajin bangun awal walaupun cuti....kenapa??
Iya...pergi swimming pool pagi-pagi lagi...orang pertama sampai...hehehe
Lama dah tak renam, urat-urat pun dah berkarat lama sangat tak exercise..yah...
Harap aja ada kelengkapan tapi tak guna tak boleh jugak kan???? hehehehe
Dalam banyak aktiviti sukan, as paling suka berenang...wah kenapa?
Sebab renang menggunakan kesemua anggota badan...dan juga otak...
Sebagai wanita muslimah, sukan renang bukan satu halangan lagi buat kita..sebab pakaian renang dah banyak jual di pasaran...tinggal lagi kita kena memilih yang menutup aurat..
Kolam renang untuk kaum perempuan juga sudah ada...macam kat UKM, kolam perempuan disediakan di sebelah belakang bangunan...tapi kena hati-hati jugak, manalah tau ada orang skodeng ke...tapi tuh la..kan kita dah pakai lengkap...dan kita boleh minta penjaga kolam awasi lelaki dari menghampiri kawasan  kolam perempuan...
Keluar dari kolam, tu pakai la tuala besar atau bathrob..sebab walau kit…