Pelawat Cinta Hati As

featured Slider

Penapis Air terbaik dan Murah lagi Halal

Assalamualaikum...

Salah satu perkara asas dalam kehidupan manusia ialah Nak Air Bersih.
Tidak kiralah dalam soal makan minum, pakaian, mandi, bersihkan rumah...mesti nak guna Air Bersih.

Jadi alhamdulillah as di perkenalkan dengan produk penapis air yang bagus dan membuka mata as dalam soal kebersihan air.

Ya, sebelum ni memang mengeluh juga tengok air paip keruh, baju sekolah putih jadi kuning. Tapi bila air jernih balik, as tak kisah dah...janji jangan nampak sangat keruh tu...

Sebenarnya SALAH, jernih pada pandangan mata kasar as adalah SALAH...

Bila as tadah kain putih pada bawah paip, lama-lama akan terlihat juga kelodak kuning ...

Jum tengok gambar tadahan air paip dan saluran dalam paip di bawah...harap jangan kembang tekak....uhukkk





Hasil gambar adalah dari berita masalah air di sebuah negeri yang viral di facebook..

Oklah..macam-macam spekulasi dibuat, tapi kita sebagai pengguna air takkan nak tunggu sahaja..

Jadi abah as usahakan juga cari penapis air untuk kami seisi keluarga.

Untuk anda yang mencari penapis air yang terbaik, murah, dan material penapis yang halal. As cadangakan produk di bawah

Penapis Air Murah dan Bagus

Penapis air murah dan bagus untuk luar rumah terus masuk ke tangki.


COWAY Outdoor filter Model Bamboo

Kelebihan outdoor filter ni, ia menjadi tapisan air pertama yang sebelum memasuki tangki rumah kita.
Jadi kita dapat bekalan air bersih untuk kegunaan menyeluruh.

Oh ya, jika fikir balik, berapa kerap kita cuci tangki air rumah kita kan?...tah tah tak cuci langsung tunggu tangki bocor...baru tukar, dan baru tahu ada pelbagai hidupan seni dalam tu....

Jika berminat nak tahu lanjut dan beli produk ni whatsapp jer 0199050325


0 orang komen as:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...