Langkau ke kandungan utama

Hilangkan parut, jerawat dan jeragat Eleve oil Serum

Assalamualaikum pembaca setia blog cinta hati as...

Hari ni as nak perkenalkan produk baru dalam blog as iaitu Eleve Fully Natural Vitamin E oil serum.

Produk Eleve ni da lama keluar oleh syarikat farmasi tempat as bekerja..tapi baru saja ada kesempatan as nak perkenalkan pada umum.

Jum tengok dulu video Eleve Oil Serum


KELEBIHAN ELEVE OIL SERUM


Umum mengetahui vitamin e ni sangat bagus untuk kulit

Berbeza dengan produk lain, Eleve oil serum mengandungi segala kebaikan anti oksidan dari vitamin E semulajadi (tocotrienol) yang berpotensi tinggi, 40-60 kali ganda lebih berkesan dari vitamin E semi sintetik.

Ia membantu penghasilan kologen, melembapkan membran sel kulit, menggalakkan pembentukan sel kulit dan memberikan keanjalan kulit. Selain itu, ia turut menjadi agen yang menghalang pembentukan parut baru kerana ia bertindak dari bawah lapisan kulit dan turut menghalang kesan radikal bebas yang memudaratkan sel-sel kulit yang tercedara. - Rujuk testimoni di bawah.

Eleve oil serum turut berfungsi untuk merawat parut luka, terbakar, kesan regangan perut, bekas jerawat, memudarkan jeragat, mengurangkan white head, dan mengecilkan liang pori di muka.

Review Eleve Oil Serum

As pun dah mencuba Eleve oil serum ni..sebelum waktu tidur. Walaupun kulit muka as jenis berminyak, tetapi setelah pakai serum Eleve, apabila as bangun tidur muka as terasa tegang, anjal dan kurang berminyak.

Eleve oil serum juga selesa dipakai bersama bedak compact. As dapat lihat permukaan kulit menjadi rata. Selepsas cuci muka, as cuba menekan kulit area hidung, as rasa sangat terkejut dan teruja!!!! sebab tiada keluar isi putih (white head). Ini kerana sebelum mencuba produk Eleve, kebiasaannya as akan ada white head area hidung walaupun sudah mencuci muka.

Bagi mereka yang ada jerawat boleh la mencuba hilangkan jerawat sehingga tanpa kesan dalam tempoh 3 minggu dengan sapuan serum Eleve selepas mencuci muka dan sebelum masuk tidur malam - rujuk testimoni kawan as di bawah.

As masa mula-mula pakai Eleve oil serum, tumbuh jerawat halus, rupanya kena pakai sikit sahaja di kawasan parut atau tempat jerawat/jeragat. Jika tumbuh jerawat maksudnya serum tu aktifkan jerawat yang terpendam dalam kulit kita. Hal ni sementara saja...jangan picit n rajinkan cuci muka, lepas itu insyaAllah kulit makin cantik.

Bagi mereka yang ada jeragat, rajinkan diri sapu serum Eleve sekerap mungkin dan sebelum keluar rumah.

Kebiasaannya parut yang baru dan baru sahaja luka akan sembuh dengan cepat. Tetapi untuk parut yang sudah lama, ia boleh hilang tetapi memakan masa agak lama bergantung kepada kecederaan kulit. Walau bagaimanapun sekurang-kurangnya Eleve dapat mengurangkan kesan parut.....(^^)/

Testimoni Eleve oil serum

As kongsikan dulu testimoni yang ada..nanti ada masa as letak testimoni muka as pulak..


Jerawat di atas ambil masa 3 minggu hilang tanpa kesan parut dengan sapuan Eleve oil serum



Testimoni di atas ialah kaki kawan as yang terkena minyak panas.

Jika nak order boleh sms/wassap as

ELEVE SERUM hantar ke 019 905 0325



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Maksud adik beradik tiri

Assalamualaikum Hari ni as nak menerangkan tentang hubungan antara adik beradik as. As mempunyai dua orang abang yang berlainan ayah dengan as tetapi sama emak. As juga mempunyai seorang adik yang sama mak dan abah dan sorang lagi adik yang lain mak. Haaa....berbelit tak?? Sejak dari kecil lagi as dah di ajar bahawa adik beradik as bukan adik beradik tiri. Tetapi untuk abang-abang as dengan adik bongsu as mereka adalah adik beradik tiri, kerana berlainan mak dan ayah. Kalau nak sebut betul-betul macam ni... Ayah abang as berkahwin dengan mak as, dan ayah abang meninggal dunia. Kemudian abah as berkahwin dengan mak as dan lahirkan as dan adik as budin. Maka as dan abang-abang as adalah adik beradik kandung 1 mak. Contoh seperti gambar rajah di bawah. Tetapi abang as tak boleh jadi wali as sebab berlainan nasab. .Adik beradik kandung as yang sama mak dan abah ialah budin. Contoh gambar rajah di bawah. Kemudian abah as berkahwin lagi satu, dan as dapat sorang

Asam Jawa Madu ubat sakit tekak

Assalamualaikum Hari ni as  nak kongsi cara ubat (tradisional kot) untuk sakit tekak (bengkak atau luka) Balik dari Melaka baru-baru ni, as kena sakit tekak yang teruk. Tak luka sangat tapi bengkak yang teruk sebab terlalu sukar nak menelan makanan. Oleh kerana lapar dan dahaga as tetap menelan dengan penuh seksaan. Hati mula teringat azab Allah kepada mereka yang engkar di neraka. Ada yang kena minum air panas yang mendidih dan juga air nanah. Dalam setiap kali sujud, as dapat rasakan seperti ada batu berat yang tindih tekak as. Rasa sangat sakit. Lalu as berdoa kepada Allah agar diampunkan dosa dan diringankan sakit. Sakit tekak yang bengkak nih bukan sahaja sakit di tekak tapi ia turut sakit hingga ke telinga dan kepala jadi as demam juga. AIR ASAM JAWA CAMPUR MADU Dah makan pain killer, strepsils, minum air suam....tapi tak kurang bengkak tu..sekejap jer.. Tertiba teringat air asam jawa, as pun bancuh la dalam sesudu asam jawa bersama air panas dan letakkan 3

Mencari KimChi Halal yang fresh dan sangat sedap

Assalamualaikum Yeay...lama tak update blog... Sejak drama korea and K-POP popular di Malaysia nih, as mula teringin nak rasa masakan diorang. Terutama Kimchi. Yes as selalu aja nampak ada jual kat Tesco and Giant, tapi hati ada was was lagi-lagi kalau pembuatan tiada tanda halal dan pengeluarannya lagi la tidak diketahui muslim. Kemuncak setelah beberapa tahun telah sampai malam tadi, di mana as tertonton tv Korean Food channel 703. Maka mula la buat searching di instagram. Ya as suka sangat searching barang di ig nih. Kemudian laju jer tanya seller yang diyakini Muslim tentang homemade Kimchinya. Itu pun setelah as view feedback dari customer dia. Perkara pertama sekali as nak tahu ialah..rasanya...sebab dalam bayangan as Kimchi ni rasanya masin macam lobak asin. Tapi sebenarnya tak...hahaha.....seller bagitahu rasa kimchi ni masam pedas.... Ok saya bayangkan macam makan colek mangga muda kicap lada.....slurrrppp...memang saya suka...pejam mata...masammmmmmnyeeeeee So saya